Gårdagen

Gårdagen : Var med Linnea hela dagen.
For till henne runt två, spelade spel med Jeppe, nea och Knuts typ till klockan fem. vi spelade neger och president, den som blev neger skulle dricka en halv liter vatten med två tamponger i munnen, haha jeppe förlorade så blev han som skulle göra de, men det gick inte särskilt bra, när han tog första munnen så svällde tampongerna upp direkt och allt vatten hällde han på sig själv, haha , har det på film men orkar inte ladda upp de nu. efter vi spelat klart så målade knuts och jeppe mig i hela ansiktet med en kajal.. cpn. men älskar er ändå ;)
Sen for jag hem och åt och duschade.
For till nea vid sju igen sen, kollade körslaget med Jeppe knuts och nea (y).
Sen spelade vi lite poker.
Killarna drog till mora och jag och Nea stannade hemma och såg på film och hade massage, resultatet blev att båda somnada. vaknade klockan ett av att jag sov på neas mage, sen gick jag hem.

Har tillbringat hela förmiddagen åt plugg, nästan klar, bara musikläxan kvar nu.

rolig helg . <3

Kommentarer
Postat av: linnea :)

Toppen helg :) (Y) Du är bäst :* <3

2009-10-19 @ 13:55:26
URL: http://linneahagstrm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0