huvudvärk

Gymnasiefest igår då, måste säga att det var grymt kul!
Kvällen började med att jag och Lovisa drog till några killar från skidgym på förferre, vi var typ 6 st, sen drog vi vidare till tingsnäs till en annan ferre med bara folk från skidgym, trevlans. kvällen blev bara bättre och bättre och allt fler folk rullade in, runt kl 9 var dt ungefär 25-30 pers? i den där lilla lägenheten, 25 killar + jag och lovisa, hah (y). Runt 10 började vi dra oss mot vasa, var inte så mycke folk där i början, men typ vid 11 var det typ smockat. haha kvällen var fan great! tror jag var mer utomhus än inne, kanske därför jag har blivit snuvig.. men det äre fan värt.
Kom hem till lovisa runt halv tre, men vi somnade inte förns typ tre. drygt, eftersom vi hade skola dagen efter.
Klockan 6 vare dags för uppstigning, kan lova att jag tror jag aldrig kännt mig så död, haha, trött,trött,trött+världens huvudvärk. men som sagt, det vare värt ;)  drog iaf till skolan, halv sov väl typ igenom första lektionen sen blev man rätt så pigg. slappa lektioner som tur var. Tack alla för en rolig kväll.

Slutade halv tre, kom hem halv fyra. åt lite när jag kom hem, sen gick jag ner och sov lite.
Runt sju blev det innebandy i sporthallen med fritte, rätt så kul, men var inte riktigt på topp ;) haha.
Har nyss sett på Idol, tyckte att Rabih var helt klart bäst ikväll.
Orkar inten skriva så mycke mer nu, ögonen drar snart ihop sig.
Nu ska jag sova, har trotsallt bara sovit tre timmar inatt. hörs godnatt.


Helt jävla underbar

Kommentarer
Postat av: Hanna

Nästa gång kanske jag kommer på bandyn också :)

2009-10-03 @ 11:40:23
URL: http://hannawesterling.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0