Kväll

Blev en spelkväll hos Nea, fast den blev inte så lyckad , Jeppe och Ante spelade bara cs typ, så jag nea och ida körde lite rappakalja, as kul spel. sen vid ett for jag ida jeppe och johan och spelade pingis, blev lite straffpingis och ryss. Fast sen blev nån lite tjurig och gick hem direkt typ ;) = Ida. Men jag jeppe och Johan stannade kvar och körde lite till . Kom nyss hem, borde nog sova nu för ska upp klockan tio imorgon bitti, ska till tandläkaren. uak, hata.
Förresten så vann mora ikväll :D 1-6, går riktigt bra nu, tredje raka!!!!

Kommentarer
Postat av: S A R A

Vad kul ! Men säg till när jag är tillaagd då, så lägger jag te dig :D

2009-10-29 @ 10:02:23
URL: http://sarasoderberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0