no air

Blev inte bandy förns typ kvart över sju, coach glömde bort tiden...
Idag gick det skapligt bra på träningen, det har skett en utveckling för oss alla tre ;) kanske kommer gå bra för oss på luciafestinatt ändå ;)
Blev en hemma kväll ikväll, riktigt skönt. Först blev det inlåst klockan nio, efter de såg jag slutet på jeepers creepers, den är så jävla äcklig, fick värsta tillbaka blickar från när jag Marcus och Totte såg den för några år sedan, usch.
Sen kröp jag ner i soffan och såg på juno, dne filmen är verkligen usel, men den fick duga, fanns typ inge annat att se på. Knuts och dom undrade om jag ville vara med på pingis, men kände att jag inte orkade ikväll så sket i de. Får bli nån annan gång, måste vila ryggen från alla skott ;)
Nu ska jag krypa ner i min super sköna säng.
Natti <3

 

 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0