Pingis

hade först tänkt att lägga mig tidigt ikväll och lägga mig och se en film, men sen frågade Ida om vi skulle följa och åka skridskor, så jag sa väl ja då, men det blev ingenting av med de. istället for jag,Ida,Jeppe,Knuts,Karre och Björn opch spelade pingis, haha riktigt kul vare, först spelade vi ryss, sen straffpingis eller vad de hette? dom som förlorade pingisen skulle ställa sig mot väggen och dra upp tröjan, sen skulle vinnaren skjuta/kasta så nhårt den kunde på dom andra, fan vad ont dte gjorde att bli träffad :(.. sen for Björn och Karre, så då spelade jag,ida,Jeppe och Knuts lite till, vi hittade på ett eget spel, blev typ klädpoker ;) grrrrrr haha

Nu ska jag nog sova, så jäkla skönt att det är lov nu.
Nattti

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0