Slappsöndag

inte orkat skriva nå inlägg idag.
trodde jag skulle sova länge imorse eftersom jag var hos Ida till halv fyra inatt, men vaknade klockan elva. var as trött men kunde inte somna om så gick upp och la mig och degade i soffan.
Inte gjort nåt alls idag typ.
Runt fem gick jag ut och gick i en timme, as skönt vare, men läskigt också, för jag gick längs älven och typ efter badet om man fortsätter kommer man till nåt ställe där det typ är lastbilar, jag såg att det kom rök där framme, sen när jag skulle svänga såg jag att det stod en husvagn alldeles vid kanten och det kom rök ifrån den och den stank,inte som vanlig rök gör utan vette fan vad de stank, så jag vågade inte svänga så fortsatte rakt fram, sen så tittade jag bak, då öppnades dörren och det kom nån med svarta kläder  krypandes ur den, sen hörde jag typ nån som började hosta, fyfan va rädd jag blev, gick det snabbaste jag kunde, fick asont i magen, trodde jag skulle bli mördad...men jag tog mig hem ;) scaaaary
när jag kom hem duschade jag, sen bakade jag en kladdkaka till the family, kan säga att den blev j*vligt kladdig, men skit god.
legat i soffan och sett tv från klockan sju, först topmodel,ensam mamma söker och sen nån dokumenter om Hagamannen. as skönt att bara ligga framför tvn.
nu ska jag sova så jag orkar skolan imorgon, ska ju upp halv sex..
Godnatt



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0