snow

Fyfan vad kallt det var imorse när jag gick ut till bussen, frös fan ihjäl.
slapp skoldag först musik, sen svenska redovisning, gick asbra. sista lektionen var bf, idag blev det grupparbete. Jag Johan och Esbjörn kör tillsammans, det går verkligen sååååå bra... not ;) haha jorå faktiskt, bättre än vad man kan trooo!
Kom hem runt fyra idag, satte mig och pluggade direkt jag kom hem, skönt att ha en läxa klar nu iallafall.
När jag var klar med läxan började det att SNÖA, åååh i hate it. fyfan, allt blir så jävla slaskigt och man måste ha mycke kläder på sig :( nej usch säger jag då, sommar ska det vara.
Blev cirkelträning klockan sju med Ida, latnea var i mora ;)  , vi gick hem från cirkel sen i spöregnet, blöt.nu när man kom hem.
Hann precis hem till desperet housewifes, så jävla bäst är det.
precis lagt mig i sängen :) Godnatt

Elias som är kingen ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0