Spökpromenad

Nyss sett på idol, idag var rabih kass :( men han klarade sig ändå (y)

Ida kom och hämtade mig vid fyra sen så åkte vi upp till stallet och började sminka oss inför spökpromenaden, shit hur vi såg ut, jag knallblå i fejset och ida illröd, plus att vi tupperade håret och sprejade det blått, haha.
Vid kvart i sex gick alla ut och ställde sig på dom "positionerna" man skulle ha. Jag och Ida stog tillsammans. Vi låg gömda i skogen och hade en docka upphängd i ett träd, sen när folk gick förbi skulle Ida dra i snöret så att dockan kom rakt emot dom och jag skulle skrika. Vi trodde inte det skulle bli så lyckat men det gick ju skit bra, folk blev faktiskt skit skrajja. En del började gråta, och en annan ramlade omkull så han tappade glasögonen, haha.


Kommentarer
Postat av: Idaa

Kan man lugnt säga:D Vi va bäst, ily <3

2009-10-31 @ 01:05:11
URL: http://idalisasvrd.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0