Tisdag

Blev pingis igår kväll med ida,Nea,Jeppe,Sonny,Knuts och Ante :D kul, blev straffpingis, lyckades bara få ett skott på mig igår, Ida fick tyvärr nästan alla, hahahahahahaha.

Kom nyss hem, varit med Nea hela förmiddagen, först imorse gick vi ut och gick, svängde förbi ishallen till Ante,Sonny och Johan. sen gick vi hem till Nea och spelade lite kort. Sen vid två skulle Nea till doktorn med sitt öra, så jag följde med henne som personligt stöd ;) haha.
Ikväll blire Mora, jag är bjuden på vip kväll på cubus, så tar med mig Nea och Ida !:)

Kommentarer
Postat av: linnea

Vi är bäst :* tack för ditt stöd xD

2009-10-27 @ 17:13:26
URL: http://linneahagstrm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0