tröttt.

så jävla skoltrött nu. orkar inte plugga eller nånting, skulle ha pluggat som fan till bf och naturprovet imorgon, men saknar orken, så lovet kommer riktigt lägligt. har lagt ner max tjugo minuter på att plugga idag, borde egentligen ha lagt ner minst två timmar, men känns meningslöst att ens försöka plugga när jag ändå vet att jag komemr glömma det lika snabbt som jag lärt mig de.

Gick ut och gick en sväng med Ida, eller jag gick och hon cyklade brevid, haha. vi for ner till fortum skulle sola lite men när vi kom ner så kom det nån mer så då vela vi inte så vi cyklade ner till älven lite och satte oss, sen cyklade vi hem, stannade lite utanför mitt hus och snackade lite . Ida du är bra!
Nyss sett på inlåst, så jävla bra!!!!

Känner mig helt slut så lär nog sova nu, Godnattt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0