katerine-ayo technology

Blev stepup idag då som jag skrev tidigare, riktigt kul. Man blir verkligen dyngsvettig, svetten bara rinner efteråt, mysigt va?;) haha, var as lite folk där idag, brukar vara runt 30 pers, men idag vare bara 9 typ.
Tror jag ska lägga mig och kika lite film nu, blir mamma mia <3, man blir på så jävla bra humör av den.
Fredag imorgon, veckan har gått riktigt fort. Ska bli superskönt med helg, för jag känner mig helt slut i kroppen så ska vila upp mig nu. Fast imorgon blire nog inte särsklit mycket vila, har ju lite planer inför kvällen. Tror det kommer bli grymt kul, taggad som fan nu. Hoppas martin och alla andra också är det ;) haha.
nu börjar filmen, hörs imorgon ! GODNATTT :*



b e a u t i ful

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0