knock you down

Ny skolvecka nu då. började med att vi skulla ha spexfoto direkt på morgonen, vi skulle vara sveriges landslag i fotboll, haha var endast tre st som hade med sig grejer till det, så det blev inte särskilt lyckat.. så det var bara jag, cicci och erika med eftersom det bara var vi som bytte om.
efter det rullade dagen på.
gick och vilade lite när jag kom hem,
sen bestämde jag nea och ida oss för att vi skulle åka till mora på bio " flickan som lekte med elden ", så vi tog fyra bussen till mora och satte oss och fikade på kaffestugan tills filmen började.
Shit vad bra filmen var, minst lika bra som ettan tycker jag. den MÅSTE ni se!!!!!!!!!!
nu ska jag sova, för var så jävla seg imorse. godnattt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0