kulkväll.

blev en riktigt trevlig kväll.
Började med ishockey klockan sju, älvdalen-orsa, älvdalen loosade..
Sen drog vi på östäng ett helt gäng, ska försöka komma ihåg alla, tror det var jag,ida,nea,johanna,ante,sonny,karre,martin,johan,knuts,jerry,nordin,jeppe,erik,gurra.. tror jag kom ihåg alla! :D, var väl på östäng i typ en-två timmar? var så jäkla segt att få maten eftersom alla beställde. sen drog vi oss ut på byn, skapligt dött, haha, men vi blev kvar där ute ett tag ändå.
sen for jag, nea, ida och ante hem till mig lite, vi låg typ i sängen och bara snackade! mys. nu har dom precis farit hem, känner mig så jäkla trött så ska nog sova! hörs imorn. godnatt


längtar

Kommentarer
Postat av: Linnea

De var det verkligen :)<33

2009-09-26 @ 18:34:54
URL: http://linneahagstrm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0