Onsdag

Hallå! Sovmorgon till kvart över ett idag. Tog nio bussen ner till mora, var framme strax efter tie, gick runt lite på stan och gjorde några fynd. Efter ungeför en timme mötte jag upp bror och vi drog oss vidare till kaffestugan för en lunch, blev en tacotallrik för oss båda, mums. Sen gick vi lite på stan, sen drog jag mig vidare mot skolan. Känns så onödigt med bara en lektion, menmen. hade iallafall engelska i 2.5 timme, drygt. Sen blev det fyra bussen hem, var hemma tjugo över fem. åt mat och pluggade. sen blev klockan halv sju=FOTBOLL=MALTA-SVERIGE.
En tråkig match, men sverige lyckades tillslut få in 0-1, dock gjorde inte dom målet, blev ett självmål  !!! men allt räknas :D haha. sen blev det idol, haha såg alla dom som kom in och va helt oseriösa? han som spelade med en  guitarhero gitarr, och han som sprang in i dörren xD hahaha shit vad jag garvade.
nu har jag precis lagt mig i sängen.

godnatttt :*


 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0