Onsdag

Började inte förns kvart över ett idag. drygt. men fick lov att ta nio bussen, när jag kom fram till mora gick jag till hos oss där Lovisa klippte och färgade håret, vart asnice !! :D
När hon var klar gick vi lite på stan, sen gick vi och lunchade. (y), sen gick vi till skolan.
Hade nå speaking prov på engelskan, gick inte så värsta bra.
Slutade halv fyra , kom hem runt fem.
Vid sex for jag Linnea och Robert till simhallen och simmade och sen solade vi. :D
När jag kom hem kröp jag ner i soffan och kika på greys anatomy som äntligen börjat <33, sen blev det idol.
Har precis packat klart inför imorgon, blir kvar i mora efter skolan hos Lovisa, för på kvällen drar vi på gymnasifest!!!!!! :D, så blir inge bloggande imorgon ;). Nu ska jag sova. natti


Kommentarer
Postat av: emilia

finns en bild på dej på min blogg ;o ;)

du är söt!

2009-10-02 @ 17:24:56
URL: http://emiliaee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0