sometimes love comes around

dålig uppdatering idag, beror på att jag kom hem halv nio idag. först vare skola, ganska roligt. Muisk första lektionen imorse, indelade i grupper , vi ska spela olika låtar, min grupp har boulevard of broken dreams. haha den här gången spelar jag bas, svårtsvårt. sen flöt skoldagen på och tiden flög förbi, haha
Sen direkt när jag kom hem med bussen for jag på dans, känndes sådär, får se om jag fortsätter, ska prata med Linnea lite först när hon kommer hem från Tyskland.
Direkt efter dansen for jag till sporthallen på cirkelträning, hur kul och skönt somhelst.
Helt slut efter dagen.
Imorgon börjar jag kvart över ett, skönt. Men mindre skönt att jag måste ta nio bussen ner till mora eftersom dalatrafik har sämst busstider. Men ska luncha med bror imorgon :D trevligt.
Nu har jag precis krypt ner i min stooooora säng. joina? skulle inte tro det va!?!?! haha

Godnatt!


pusspådig

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0