sweetdreams

shit vad helgerna går fort, önskar att dom vore längre, myycket längre. men inte långt kvar till nästa lov ;) haha.
en ny skolvecka framför oss nu, suck. kommer bli en dryg vecka trorjag. på torsdag ska vi vara i hemus på bf och leka en massa lekar, sen på fredag blire första provet den här terminen. Imorgon ska alla tvåor på bf ut och gå 1.5 mil, typ från prästholmen till läde, sen ska vi laga mat på stormkök, ååh jag vill inte. tråkigt. tveksamt om jag kan laga mat på stormkök ens , haha men sofie har sagt att hon sköter matlagningen ;) så litar på hon! nej orka snacka skola nu.
Har iallfall varit på bio nu ikväll med Ida och Linnea <3, såg på beck-i stormens öga. den var faktiskt riktigt bra, spännande också för den delen. den tycker jag ni ska se! Nu sitter jag och spelar marioparty, haha. men ska nog snart stänga av både datorn och tvspelet, för min stora sköööna säng väntar på mig !!! :D


kommentera lite :D?

sötnos :*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0