Tisdag

Skola idag. Muisk första lektionen imorse, svinkul. spelade låten idag, det gick kanon, alla var asbra :D
sen vare bf på eftermiddagen, ganska kul, hade redovisning, jag sofie och jonas hade dockteater , haha (y).
Sen vare att ta bussen hem, gick riktigt segt, var hemma vid kvart över fem, var skapligt trött då.
Sen runt halv åtta for jag och Ida ut och sprang, vi for till fortum och gymmade lite, sen gick vi hemmåt. underbart. Ida är verkligen hur bra som helst.
Sovmorgon till kvart över ett imorgon, ska åka bil ner med Johans bror imorgon så slipper ta nio bussen ! yeees.
Snart ska jag krypa ner i sängen och se på en av mina favorit filmer, mamma mia


puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0