Torsdag

Skola idag då.. började med att vi skulle samlas i Hemus kl åtta i morse. Vi hade lekar och lite sånt, min grupp ( jag, sofie och ask) hade tre kamp och fotbollsbrännboll, tyckte det gick rikitigt bra faktiskt, bättre än vi hade väntat oss iallafall. Var väl därute till ungefär halv elva, sen åkte vi in till skolan och hade lunch, sen började vi tolv igen. Det är ju syo vecka nu också, så det är en massa från årskurs nio som är på besök, idag var det Älvdalens tur, så jag och Erika fick berätta för alla dom om vad barn&fritids programmet handlar om. gick väl sådär, haha. sen hade vi boll och racket, Jag och sofie fick berätta för alla om hur boule går till XD.
sen åkte jag hem, pluggade lite till naturkunskaps provet vi har imorgon. sen slingade jag Addes hår, sen drog jag på stepup, gick riktigt bra idag. nu har jag nyss duschat och ätit lite, ska lägga mig I sängen och plugga på till provet. jag hatar verkligen naturkunskap, inte riktigt mitt bästa ämne om vi säger så.
Hade tänkt ladda upp lite bilder från dagen, men orkar inte hämta sladden så det får bli imorgon!! :D
Godnatt !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0