Torsdag

Jahapp då var det redan torsdag, den här veckan har gått riktigt fort, redan fredag imorgon ju :O..
Skola idag då, blev en ganska rolig dag, vi hade bf fram till klockan ett, vi hade lite aktiviteter.
Började med att vi samlades nere vid gödslan kl åtta, några i klassen som skulle hålla en aktivitet, så vi körde först baseboll sen fotbollsbrännboll. Det var faktiskt riktigt kul, men så j*vla kallt + att det började regna, haha , i vintras när vi åkte skoter upp till hykjeberg frös jag av mina fingrar xD alltså när det är kallt ute blir dom kritvita för blodet cirkulerar inte som det ska, så några fingrar var röda och nått finger helt jäkla vitt, uash. aja, sen när vi hade gjort det så gick vi in i hallen och fortsatte, då vare johans grupp som skulle ha fys med oss, var inte så värst drygt, efter det körde vi lite fotboll. najs. sen vare lunch.
eftert lunchen hade cicci en aktivitet, kmr inte ihåg vad den hette, men den var rolig. sen avslutade vi med massage, underbart!!!
sen på eftermiddagen hade vi boll och racket.. det suger så jävla mycket.. menmen

sen for jag hem med tre bussen, drog hem och vilade lite, sen for jag på stepup med Linnea!! :D kul men drygt.
nu ligger jag i söngen och pluggar engelska:/ så jäkla svårt, våran redovisning kommer spåra ur toootalt!
men nu ska jag nog sova, natti

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0