Torsdag

Har vartit en lång dag, men nu hart jag äntligen kommit hem.
Började dagen med skola som vanligt, hade bf hela dagen tills klockan ett, mellan tolv och ett spelade vi fotboll, rätt så kul vare väl. Sen efter det så var det boll och racket, kan inte påstå att det var särskilt kul. hade helst velat byta till något annat, men typ fullt på allt. Finns typ bara lediga platser på språk, känner mig inte så pepp på att läsa tex italienska, franska, spanska, så lär väl få gå kvar på boll och racket.
Efter skolan kom pappa och adde och hämta mig så åkte vi till orsa där adde skulle spela match. matchen slutade 3-8 till dalen tror jag :D !!

lägger upp några bilder ifrån dagen..

Martin <3

Johan <3

FOTBOLL

 

pussshej.


Kommentarer
Postat av: nicolina

de skulle verkligen va jätte kul :D

när e frågan bara ;)

2009-09-03 @ 20:55:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0