Gårdagen

Igår blev det alltså bastuflotte med en del folk, Jag,Ante,Johan,Sofie,Martin,Totte,Jeppe,Knuts och Sonny.
Var skapligt kul därute, var iskallt i vattnet och kokhett i bastun. grymt skönt. Runt nio började fler och fler bl lite dragna, så vi fixade skjuts därifrån sen får vi upp på Näset, men där var det skapligt dött! Så vi skulle fixa skjuts ner på byn igen, men bilden blev helt packad så jag Ante knuts och totte fick gå ner på byn istället. När vi var vid holen började det spöregna så vi satte oss i en busskur i typ en kvart, haha. Sen när vi var i storbrottsbacken så kom skjutsen igen, totte och knuts hoppade in sen var denn full. dom drog upp på näset igen, jag och ante orkade inte gå upp dit igen, så vi gick neråt mot byn, det var helt kolsvart och iskallt ute. Så jag och ante gick och satte oss i en busskur i typ en halvtimme. Där satt vi och frös och pratade. En riktig trevlig pratstund.
Kvällen var väl inte precis vad jag hoppades på, men hade väl några roliga stunder iallafall.
Knäppte lite bilder, men kvaliteten suger...

på väg till flotten



Ante,Jeppe och Knuts



Badkläder



Knuts som dyker, martin på väg upp



Martin och Totte



taket



Ante



Vi hade pusskalas också ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0