straight through my heart

Meningslös lördag. Verkligen inte gjort ett piss idag. Vaknade klockan tio och satte mig direkt vid datorn, och där har jag setat ända till tio ikväll, verkligen inte gjort nånting annat, eller jo, varit ute i fem minuter, fick lov att cykla och hämta mih väska hos Jesper. men annars datorn hela dagen.
allt är så konstigt. jag mår så konstigt hela tiden. igår känndes allt verkligen helt perfekt, allt var bra. men idag har allt kännts så värdelöst, men hoppas det bara vart en dålig dag. men imorgon kommer mina älsklingar äntligen hem, som jag saknat er.
Nu sitter jag förresten och spelar tvspel, gick ifrån datorn och flyttade mig till tvspelet istället. men tror jag ska sova nu snart, för jag har en heldel jag ska tänka på! imorgon har jag iallafall lite planer.


Kommentarer
Postat av: Anonym

Hemma :D har saknat dig! <3

2009-09-13 @ 10:45:18
Postat av: linnea :)

oj det var från mig ;)

2009-09-13 @ 10:46:22
URL: http://linneahagstrm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0