varje gång jag ser dig är det som om allting stannar till

nyss kommit hem från skolan. så drygt med långa dagar. slutade kvart i fyra och sedan fyra bussen hem, och den är verkligen skitseg. hatar att åka den, plus att jag inte hade mitt headset idag heller för de glömde jag på bussen igår. men tror det är en tjej som tog det åt mig, så får det förmodlingen nån dag den här veckan. :D
seg skoldag, först musik imorse, sen svenska. efter lunchen var det bf, vi hade grupparbete, jag, jesper, esbjörn och Tobbe. blev inte särskilt mycker arbete, max 10 min seriöst arbete av tre timmar, haha. vi hittade ett spel på internet, hänga gubbe, så vi spelade mot varandra xD jag och jesper på ena datorn mot tobbe och esbjörn på den andra , haha. kul vare iallafall.
Snart blir det cirkelträning med Ida och Linnea. asskönt att träningen dragit igång igen!
måste dra nu, vi hörs

pusspådig

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0