grattttis

gårdagen var rätt så lyckad.
Började med att jag,Ida,Ante,Jeppe, Mange mfl drog upp till Jerry för att fira han. Jerry hade fixat dator och bas anläggning i slogboden, musik på full volym. känndes verkligen som sommar. kvällen gick och tillslut var de runt 40-50 pers där, skit kul. tråkigt att folk ska börja slåss bara... vi for därifrån runt halv ett kanske? sen vidare ner på byn. for ner till ishallen en sväng med Johan och Sonny. men sög där nere och höll på att frysa ihjäl.
gick hem och la mig hos Johan istället. han kom hem vid tre. sen vid fem ringde Larra och sa att han skulle komma, så då gick jag hem till Ida istället och sov. hon var så gullig att hon till och med gick och mötte mig fem på natten. <3
vi tvär somna när vi kom hem.
var faktiskt en rätt så rolig kvälll.
laddar upp en massa bilder innan jag lägger mig :D
haha


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0