jaaaaaaaaaaaaaaa

fullrulle hela dagen.
skolan började idag.. ganska skönt att vara tillbaka.. men ändå inte.började rätt så hårt direkt, nationellaprov förbredelser på svenskan.. drygt.
på matrasten blev de öb med sofie,martin,johan och jesper :D haha.
sen tillbaka till skolan för att ha engelska och idrott. sen drog vi hem (y) johan är så stööörd:) men jag gillare!
packade lite smått när jag kom hem. vid sex blev det en lång promenad med Ida och Robert.skönt.
packar för fullt just nu. känns som jag aldrig kommer bli klar. kommer glömma massa hemma.. men är ju bara borta en vecka som tur är!
kommer sakna mina brudar :'(
nu ska jaga packa klart sen soooova ! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0