jahajjjja

underbar dag.vaknade runt tolv, gick ut och la mig i solstolen i två timmar direkt. as najs.
sen in och kolla film.. sen kom Ida till mig, vi skulle slinga mitt hår. samtidigt som vi slinga kollade vi hockey. aik-växjö . gilla.
resultata av håret blev FÖRJÄVLIGT.
blev en springtur på kvällen med Ida,Nea och Ante. drygt. fick så jävla ont i knäna :(
imorn äre skola... länktar faktiskt lite. slipper åka buss till skolan iaf eftersom att martin skulle ha bil (y).
blir nog en stressig dag imorn.
först skola, sen följa rasmus hem en sväng, sen på stan och handla mascara, sen hem och packa. vill hinna träffa tjejerna en snabbis också...<3
nu blire sängen. pusssshej

så här ser mitt hår ut nu :((((((((

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0