vem är karl-axel?????

skolan idag var rätt chill, först bf hela förmiddagen, hade grupparbete om sex&samlevnad.. sen resurs, planerade inför nån stor temadag vi ska ha för en massa dagis i mora i slutet av maj. kommer sammanlagt bli ungefär 290 ungar :O shiiit.
på sista lektionen "ledarskap inom lek och idrott" höll Johan och Martin en lektion, as drygt. först fotboll, inte så kul efter som det bara var tre ombytta. sen skulle vi köra intervaller, ingen vela vara med så fick köra själv med min idrottslärare. först skulle man springa så fort man kunde i 40 sekunder, sen vila 20, sen springa 40, och så skulle man hålla på 10 ggr. skit drygt. var fan klarblå himmel och tusen grader varmt typ...
sen blev de bil hem med martin.. nu har jag precis duschat. får se om det blir utgång ikväll eller inte.

har förresten fått tillbaka min dator :DDD, men dom hittade typ inge fel. fast ändå så startade inte datorn. men sen hitta dom tydligen nåt, var typ cd spelaren som hade förstört nåt... har inte ens använt den nån gång. men nu har dom iallafall plockat bort den



Kommentarer
Postat av: karl-axel

Det är jag som är kalr-Axel Svensson och bor utanför Borås.

2010-05-02 @ 10:45:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0