en klump i magen

sovit riktigt dåligt inatt. började med att jag la mig runt elva, kännde mig trött men somnade ju aldrig. kl tolv gav jag upp, så letade reda på en bok och försökte läsa mig trött. men det gick ju sisådär. somnade tillslut runt efter ett.
vaknade sen kvar över sex på morronen, helt klar vaken, gick inte att somna om, gick upp och la mig framför tvn vid åtta.
for till mora med Nea Lappen och Ida vid två. blev lite julklappsshopping och käk på kaffestugan . mys.
sen dierekt hem och byta om för cirkelträning. riktigt drygt. får bara merochmer träningsvärk sen skidåkningen.
imorgon blir det min första skoldag på 5 och en halv vecka. usch.
uppstigning halv sex imornbitti så nu lär jag sova!
godnatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0