lördag/söndag

gårdagen var helt okej.
innebandyn gick väl sisådär, men tillslut slutade vi iallafall på en tredje plats :) bra kämpat brudar!!
åkte hem efter prisutdelninge, hämtade bilen sen for jag och Nea och åt på city resturangen, vidrigt.
sen fort ner till ishallen och kollade luciatåg.
sen åkte vi lite bil.
kom hem vid halv tolv, sen vid tolv blev jag chafför till min bror. åkte runt i bil i två timmar, med folk som hoppade in och ut. trevligt.
kom hem vid kvart över två, somnade som en stock.

hade skit ont i halsen imorse när jag vakna :( legat hemma och tagit det lugnt.
har precis varit i kyrkan och kollat lucia, så mysigt.
nu ska jag bädda ner mig framför tvn med en stor kopp te !



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0