alla <3 dag

la mig tidigt igår så att jag skulle vara pigg inför jobbet imorse, men var helt död när klockan ringde imorse.kan bero på att Adde ringde och väckte mig inatt och bad mig låsa upp dörren i källaren.. men fick inte upp den, är helt koma när jag blir väckt på natten. sa till han att jag inte kunde låsa upp den, men tydligen hade jag gjort de.

städningen gick bra, men alltid lika dryg och tråkig.
städa med Nea som vanligt.
blev klara ganska tidigt så cicci och ida kom till oss ett tag, Ida hade hittat piggelin så vi satt oss och käka glass.

nu har jag precis duschat, nu ska jag bänka mig framför tvn resten av kvällen.



bild från igår . snyggfrida<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0