det gör ont

just nu händer det verkligen ingenting i mitt liv.
samma sak från dag till dag, och helgerna är helt sten döda.
helt tappat lusten till skolan, vill verkligen inte gå dit.
vill inte komma hem heller.
jag vill ha tillbaka mitt gamla liv.
det är nånting som fattas, inget är sig likt.
nu på sistone har verkligen allt gått åt helvete
skulle vilja åka bort och inte behöva tänka, inte behöva tänka på alla bekymmer där hemma, vilja åka iväg med mina vänner, dom som vill mig väl, dom som älskar mig för den jag är, dom som har en stor plats i mitt hjärta, dom som får mig att vilja leva. utan er skulle jag inte vilja finnas. ni är mitt syre jag andas.




miss it

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0