down to earth

blogg.se krånglade igår kväll, gick inte att logga in.

semlorna blev skit goda, fick lov att prov smaka en på kvällen, (y)
förresten igår när jag och sofie var och provade skor så satt sofie i ena änden av affären och jag i den andra änden, se helt plötsligt kom det en liten tjej på kanske 5 år? och ställde sig framför mig. jag tittade på sofie som satt och skratta, då började jag också skratta, och då börja den där ungen också skratta. sen sa ungen till sin mamma
- mamma flickan tycker jag är rolig
då börja sofie asgarva och jag med, och även den lilla tjejen.
sen börja hon följe efter mig överallt när jag gick runt i affären. sen helt plötsligt tog hon mina vantar och sprang iväg och gömde dom.. :S fick tillbaka dom tillslut.  dryg unge...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0