i need a hero

im back.. haha.
inte hänt så mycke på sistone..

Bussen var sen imorse, så kom 25 minuter tull svenskan.. men vi gjorde typ inte på den lektionen så de gjorde inget att vi blev sena.
efter lunchen hade vi prov i bf, gick sådär, kanske skulle ha pluggat lite mer.. men men.
sen efter provet vare att börja förbreda för aktiviteterna vi hade för sportklassen ettorna. Jag,Johan och martin hade en station, två i laget skulle ha ögonbindel och vara fast knytna i varandra och dom andra skulle guida dom genom en hinderbana, och till sist klä på dom nå skit fula skjortor, hahaha var så jäkla kul, skratta så jag höll på att pissa på mig.. 5/5

pluggat hela dagen typ.
nu snart ska jag sova.
natti

Kommentarer
Postat av: Anonym

lol :D ska nog bytta keps i fortsättningen XD

2010-02-10 @ 20:44:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0