jaja

kom hem från skolan för typ en halvtimme sen.
imorse när jag skulle gå ut till bussen, typ 20 meter innan jag kom till korsningen vid vägen så åkte bussen precis förbi... fick panik och sprang hem till mamma som fick skynda sig och skjutsa mig till busstationen.. tur att jag hann med den, annars skulle nästa buss gått klockan ett.
skolan vara chilll. på svenskan jobbade vi med läsloggar, och på bf spelade vi upp våran teater, sen kom rektorn och prata ledarskap med oss,sen fick vi sluta.

ikväll äre cirkel, får se om jag ska dit, är sugen på att vara hemma och kika os ist.
dessutom måste jag tagga till träningskonventet som är på lördag. jag är grymt otaggad

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0