remember the walls i build

blev en kort skoldag idag. började med att vi hade svenska från kl åtta till elva, var skit trött imorse så hoppades att vi skulle ta det lugnt på lektionen bara, och börjar med att läraren säger att vi skulle se film, hur skönt som helst. vi kollade på "patrik 1.5", en film om två bögar som adopterar en son. helt okej film. efteråt gjorde vi bara några diskussions frågor sen fick vi gå på lunch.
efter maten skulle jag ha haft engelska, men sket i den och for in till stan med Sofie istället för lite shopping, hade tänkt köpa några varma skor, men hittade inga så köpte ett par nya tygskor istället, haha, köpte även en foundation ( hoppas verkligen att den passar in på min hudfärg), en tröja och tre par trosor.
tog 13.25 bussen hem så kom hem rätt tidigt.
när jag kom hem hjälpte jag adde och pappa och lasta av en massa ved från en släpvagn.drygt.

nu håller jag på att baka semlor , men dom står på jäsning nu :D

ikväll ska jag se på os, en massa skidåkning !!!

Kommentarer
Postat av: oggy

VÄRLDENS BÄSTA FILM :D:D:DD:D:D:D:DD:D:D:D:D!!!! :D:DD:D:D:D:D:!!! D:D:D:D:D:!!D::DD:D:D::D::D:D:D:D:D:D xD

2010-02-15 @ 18:46:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0