beauti

igår gjorde jag inte särskilt mycket, var mest hemma på dagen bara, sen vid fyra for jag upp till mormor&morfar och åt osv, sen åkte jag hem vid sex, men där var adde och hade förfest eller vad fan det var, så gick ner på mitt rum och stängde in mig . min dator hade dom tagit också..
åkte till nea före åtta, där även natten spenderades eftersom jag inte vela sova själv ;) , vi titta bla på robinson. kasss vinnare.

imorse hade vi ställt våra klockor på kvart över sju eftersom vi skulle städa idag, men hörde inte att den hade ringt, så tjugo i åtta kom Tina upp och väckte mig och frågade om vi inte skulle städa nå idag. Jo sa jag, och så sa hon att klockan var tjugo i, fick panik och flög upp ur sängen. blev rätt så stressigt, men vi hann precis.
städade med nea idag. gick bra.
inte skrattat så mycke på länge, haha. Har lärt mig lite ryska bla (y). hahaha .
bussresan hem var dryg -_-. Ida och amanda hade damp och lät mig inte vara ifred. haha.

innan köping börja kom jag på att jag glömt min medicin hos nea, så fick lov att bege mig ut  kylan och hämta den.

nyss fått en massa bra musik av oggy, så nu ska jag lägga mig och lyssna på dom sen ska jag sova.
godnatt

nyss ätit passionsfrukt (L)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0