blir galen

på att min sony ericsson telefon fortfarande är helt koma. förra veckan när Adde skulle testa ladda den så stod de att man fick lov att ha ett sony ericsson batteri, det är ju förfan de jag har? och nu när jag skulle ladda den så reagerar inte skiten, knappsatsen lyser bara röd, den går inte ens att starta. jävla skräp.
fick nå jävla svar från företaget vi beställt den på höromdan, dröjde två veckor innnan dom jävlarna svarade. dom ska skicka nåån jävla påse som vi ska lägga telen i och sedan skicka det till nå annat företag som ska laga.
gick in på en sida och läste en massa recencioner som folk skrivit om den där sidan, och allt, och då menar jag verkligen ALLT var negativt. det ända folk hade fått till svar var att telefonen var vatten skadad, bara fär att dom inte orkar lyfta deras feta arselen och laga en telefon. dom får väl fan göra sitt äckliga jävla jobb.
tveksamt om det ens är värt att skicka in telefonen, många får ju dom tillbaka skickade utan att dom lagat nånting på den.
jag får väl stå ut med min kära gamla samsung.
nej. jag köper fan en ny.


Kommentarer
Postat av: hanna

Haha, fan va många svordomar du lyckades få in ;)

fan va drygt att telefonen krånglar, hatar det.. <3

2010-01-28 @ 16:52:39
URL: http://hannawestering.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0