fiske

la mig halv tre inatt, gick upp klockan fyra för att åka till ransi för att fiska med Ida,Jeppe och Jona. Vi kom fram runt sex, då packade vi av alla saker osv.as mörkt och mysigt ute :D synd bara att det var så kallt. Sedan åkte vi skoter långt ut på sjön och var fullproppade med en massa fiskegrejer. Jag och Ida skulle göra upp eld medans dom andra skulle sätta ut angeldon, men det gick ju inte så värst bra för oss xD haha. fick igång en pytteliten eld som slockna efter 30 sekunder (y). vi gick ut på sjön en sväng då ist och la oss på en skoter och frös. sen följde jona och jeppe oss att försöka göra upp en eld, fast vi behövde ved så jag och jona åkte och hämtade de. sen gick det as bra att få igång elden. och där satt vi och trängdes framför brasan, ni anar inte hur kallt det var ute. 20- . aldrig frusit så mycke tror jag. vi åkte hem nån gång efter nio tror jag. blev en trevlig tur trots kylan :) <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0