fredag lördag söndag

kom hem från lövnäs igår, har varit skit kul.
i fredags när vi kom upp så tog vi det bara lugnt eftersom vi kom upp så sent, runt kvart över tolv. så vi packade upp våra saker sen åt vi pizza opch titta på tv och bara prata :D vi somnade runt halv tre tror jag.
runt sju på morgonen vaknade jag av att det ringde på min telefon, hade inte telefonen vid sängen så fick lov att resa mig upp och hämta den. jag och johan sov i trallsäng, när jag skulle svara i telefonen trodde jag att jag låg kvar där nere hos han, men det gjorde jag tydligen inte. för när jag skulle slänga mig ur sängen och svara så rullade jag ur sängen från övervåningen och rakt ner på golvet..gjorde jävligt ont, fick ont i nacken armen och knät :(
vi gick upp runt nio på morgonen. vid elva for vi ut och åkte skoter, jag och johan på hans et, och sofie och martin på martins skoter. först åkte vi mot sälen, men vi vände när vi nästan var framme, istället åkte vi till en eldpalkoja och grillade hamburgare, as mys. sen for vi hem till stugan en timme och värmde våra kläder, sen for vi ut i två timmar till.
sammanlagt så tippade jag och johan ca 15 ggr med skoter (y) haha lyckat.
har en mass bilder också, men lägger upp dom nån annan kväll.

när vi kom hem från lövnäs så skyndade jag mig och duscha osv, sen for jag upp till martin och sofie, och sedan drog vi oss vidare till klitten där det var ca 20 pers som spelade "fylle hockey" , idioter. haha.
men var inte kvar där så länge, for till mora med lappen och johan, vi skulle hämta lappens pappa och sören, men gick ju inte särskilt bra eftersom vi hade inte en aning om vart dom var och ingen av dom hade sin mobil med sig, men hittade dom tillslut. efter vi hittat dom åkte vi till donken, och sen yra vi runt i mora i ytterligare en timme.
sen skjutsade vi hem sören och anders. sen satt vi i lappens bil i nån timme. gick hem halv tre.

var helt död när jag skulle upp halv åtta imorse för att åka till sälen och städa.
städade med Linnea idag :D vi hade fina hus, men ett var väl sisådär.. tänker inte skriva varför;) haha
fick lönebesked idag också, (y).
kvällen ska spenderas framför tvn, först projekt runway-->en annan del an köping--> JOHAN FALK !!!! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0