i want you to know

ställde klockan på halv åta imorse.
vaknade av att bror ringde migh halv tre på natten, skulle låsa upp dörren åt han. jag måste fan ha trott att samtalet var mitt alarm, för jag gick nämligen upp och klädde på mig, väckte pappa och gick in i köket och lagade frukost, skulle precis börja äta när pappa kom in och sa: men lina, klockan är ju bara halv tre. jag var verkligen helt borta, så klädde av mig igen sen gick jag och sov några timmar till.
städningen idag var rätt så grisig, stökiga hus finns det verkligen gott om. men jag och linnea blev klara i tid, fast vi fick lov att vänta på att alla andra skulle bli klara så vi kom inte iväg hemmåt förns halv sex, riktigt drygt.

Har nyss kommit hem ifrån nea, jag nea och ida hyrde filmen " min grekiska semester", tror den hette så? den var inge speciel, dög väl.
hade tänkt se jvm inatt, men vette fan, somnar snart..
imorgon blire kanske utflykt med brudarna. ni är bäst


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0