Måndag

Ny vecka, tror den kommer kännas jäkligt lång...
As trött imorse, men fick lov att kämpa mig upp ur sängen ändå.
Först lektionen var jäkligt slapp, eftersom det är ny termin nu så har schemat ändrats, så på måndagar har vi svenska från kl åtta till kvart över elva.
på idrotten åkte vi skridskor, rätt så tråkigt vare, pluss att de var pinsamrt eftersom dom har gjort en egen is på skolgården, så alla kan typ se xD haha.
Eftersom att jag har IG i naturkunskap fick jag lov att stanna kvar efter skolan och göra nån labb jag hade missat, men känndes onödigt eftersom jag ändå inte kunde höja mitt betyg.. men tog sällskap dit med Johan och martin ändå. var bara vi tre där (y), vi fick typ göra tre st labbar och visa henne en massa andra saker också, tillslut var vi klara och då stod klockan på fem.. så blev en jäkligt lång dag. innan vi skulle gå därifrån så sa hon att hon ändrat sig så jag fick G ändå, eftersom hon tyckte jag kunde mycke av de vi gjorde idag :D TACKTACKTACK!!!
vi gick sen in till stan för att åka med halv sex bussen hem, kom hem runt halv sju..drygt, men det var helt klart värt de !
legat bänkad framför tvn hela kvällen. först idrottsgalan och sen paradise .
men är arg .. catja åkte :((((((

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0