Måndag

första skoldagen avklarad. och det gick galant, kul att träffa sofie och martin, johan var hemma idag eftersom han har så ont i lilltån, stackarn .. hehe. blev ev rivstart med hårt arbete på svenskan, träning på musiken och nå spel på naturen. på idrotten körde vi spökboll och tyskbrännboll eller var de heter. ganska kul.
jag och martin fölljde sofie in till bussstationen och vänta på bussen, var skit mycke folk där inne pga kylan, så jag fick lov att stå. hamnade mittemot en kille som kanske var i min ålder, han satt och stirrade mig rakt i ögonen i typ 2 minuter, det blev värsta pinsamt, så tillslut brast jag ut i gapskratt. piiiinsamt !
när jag kom hem kände jag mig värsta frusen så frågade nea om vi skulle ner på badet och basta, så vi gjorde de. men när vi kom ner var tjejernasomklädningsrum och bastun avstängd :S så vi fick lov att byta om i hockeyns. vi satt i badet och prata ett tag, sen gick vi och duscha i evigheter (y).
har precis sett familjen annorlunda , väntar på att paradise ska börja, men är hela 40 minuter kvar..
imorgon efter skolan ska jag knäppa pass, och sen kanske jag ska på hockey :D .


i hate that i love you

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0