okej..

hata söndagar nu förtiden... städastädastäda.
gick upp halv åtta imorse, sen for vi kvart över typ.
fick städa med maria och amanda, fick tre stora och två små. gick ganska snabbt eftersom lägenheterna var ganska fina. när vi var klara.. trodde vi, så fick jag och therese en till lägenhet, men den var riktigt rolig att städa eftersom man hade trevligt sällskap... tillslut var vi klara, åkte hem typ klockan fyra.
när jag kom hem blev det en lång jävla dusch, sen la jag mig framför soffan, där har resten av kvällen tillbringats.
först projekt runway-->sporten-->en annan del av köping och efter de johan falk :D king.
imorgon äre skola.. inte taggad. är så jävla skoltrött

äh godnatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0