hemmma

tog tåget till borlänge igår morse. skulle hälsa på Hanna :)
kom fram vid halv tolv, hanna mötte mig vid tåget, vi for direkt till sportfältet eftersom att det är dalecarlia cup där. sveriges näst största fotbollscup. jag trodde typ att det skulle vara värsta liten cup med skit få lag. men det kryllade ju av folk och var typ 15 planer och där  spelades matcher hela tiden. direkt när vi kom dit hade hanna samling eftersom hennes lag hade match halv två. så satte mig och kollade på nån annan match till hennes började.
hanna och dom vann med 1-6 :D king !!

sen drog vi hem till henne och lagade toast, sen gjorde iordning oss lite snabbt och for och mötte hennes kompis och köpte pizza som vi tog med ner till sportfältet. vi skulle kolla på dalkurd-mexico. matchen sluta 0-1 :/
tog bussen hem till hanna igen sen. hann bli uppraggade av några spelare från spanien, haha.
vi stannade till vid statoil för jag hade så jävla ont i magen så skulle köpa alvedon, men jag fick fan inte köpa de eftersom man får lov att vara 18 :@

hannas lägenhet var som en jävla bastu. är inte riktigt van vid sån värme när jag ska sova, så vi öppnade alla fönster och somnade till spöregnet. myys

vakna elva imorse. käka frulle sen for vi till sportfältet och kolla brage. sen skulle jag åka med tåget hem igen. och äckliga sj hade ingen fungerande ac så det var stekhett därinne. det ända positiva var att jag fick åka gratis, kom ingen såndär som man köper biljett av (y)
tog bussen hem från mora sen. och nu har jag cp ont i magen, tagit fyra alvedon men dom hjälper inte :(
ska lägga mig och se film nu :D

Kommentarer
Postat av: hanna

tack för att du kom :D <3

2010-07-18 @ 13:45:38
URL: http://hannawesterling.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0