japppp

okej nu är jag hemma igen ! ( fast kom hem igår )
helgen har varit super kul !
först i lördags åkte släkten ner till valbo för att hjälpa till på lisa och Calles hus och för att fira Ellie som fyllde två år. as mys ! varmt också, 30 grader. när dom andra for hem på kvällen stannade jag kvar där för att vara barnvakt.

I söndags var det klarblåhimmel och stek hett. jag och ellie åkte till ett utomhus vid elva och var där i några timmar, kuuul! världens sötaste unge.

Igår var vi också där och badade. sne åkte jag hem klockan fyra.
När jag kom hem blev det att vara med dom bästa. Johan,Sofie och Martin . Först östäng, sen nässjön ochs en for vi hem till Martin och kolla film.


shit vilket tråkigt inlägg det här just blev. helt slarvigt med orkar inte skriva.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0