mitt finger !!!!!

I lördags när vi var i Valbo så gick jag Adde och Niklas till en liten fotbolls plan och körde straffturnering! När jag stod i mål så skulle jag rädda ett skott ( bollen var en plastboll) och då kom den på min hand på nåpt konstigt sätt så det knaka till i mitt lillfinger. gjorde skit ont. men ingen tog mig seröst.
men sen åkte jag och adde in till köpcentret och fixa nåt linda så jag fick fingret lindat.
fingret svällde och vi ringde en sjukvårdsupplysning men dom sa att det var en stukning bara.
Nästa morgon hade det blivit värre. fingret var blått och stenhårt. kvällen på söndagen fick vi en doktor tid. dom tittade på fingret och gav oss en röntgen tid.
så igår morse for jag calle och ellie till  gävle på röntgen. dom skickade oss till akuten direkt sen. fick sitta där och vänta i sammanlagt tre timmar.
där berättade dom att det hade lossnat en flisa på benet så fingret var brutet.
ska ha tejpat finger i tre veckor nu. drygt. ont gör det också.

Kommentarer
Postat av: jossan

du har det inte lätt du :) krya på dig!

2010-07-13 @ 23:46:36
URL: http://jestenberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0