GREAt

kul dag. Johan, sofie och martin är bäst !
på svenskan imorse kolla vi film, " brothers what art thou" . helt okej.
hade ingen engelska så vi satt uppe på bf och degade i en timme och kolla när ettorna städade hela korridoren.
sen hade vi idrott, bara sex st som var med så vi fick ut och paddla. jag och johan tog en kanot tillsammans.
var skit kul längs vägen, vi skulle paddla till ishallen. Johan är så blåst. vi tog de rätt så lugnt och bara åkte och snacka :) sen när jag och johan hade kommit till ishallen så kom victor och esbjörn ikapp oss. så vi hade vatte krig på vägen tillbaka, alla helt pissblöta. vi skvätte även ner nå tjejer på vägen tbx men dom blev suura.
När vi nästan var framme vid skolan igen så skvätte Johan ner hela mig, så då började jag luta mig lite  , och då lutar Johan ännu mer så hela kanoten välter... var äckligt kallt i vatten. frös ihjäl. lär väl bli sjuk nu.
haha men de roligaste var fan att victor puttade i esbjörn i vattnet sen, och han hade telefonen i fickan så den dog, och så tappade Esbjörn sin sko så den flöt iväg xD hahahah.

ska nog till skolan vid sex och kolla nea och idas avslutningsshow ! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0