like a

min blogg är verkligen tråkig just nu. fast det är den väl jämt, men nu är det extremt. har ingenting att skriva.
Har iallafall jobbat idag, gick rätt så fort, men det är verkligen tråkigt. hoppas dom sista veckorna kommer gå riktigt fort.
när jag kom hem var jag helt slut så la mig i soffan och kolla tv. sen ut och övningskörde med pappa :D as kul!
sen direkt när jag kom hem for jag och Ida till fritte eftersom jag skulle betala melbyresan. vi stannade kvar och pratade med Håkan i en timme, sen bjöd han oss på fika. Super härlig människa de där!!
Nu har jag precis sett på lotta på liseberg och käkat popcorn. men råkade bränna dom lite så var as äckligt.
ska nog sova nu. fast blir nog fast här vid datorn ett tag till.

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0