sjukt

har verkligen blivit helt kär i Daniel och Victoria och deras bröllop. sitter och tittar på program och en massa klipp ifrån bröllopet, konserter,  deras tidigare liv osv hela tiden. ogillade verkligen allt det här förut, brydde mig inte ett skit. men eftersom jag lyssnar på radio hela tiden när jag jobbar så har det här bröllopet varit det ända som har nämnts den senaste veckan så har blivit mer och mer intresserad. efter jag började titta på bröllopet i lördags så kunde jag inte slita mig ifrån tvn. och nu är jag helt fast.

Älskar det här klippet. kolla på 0.57. Älskar barnen. NI måste kolla

 

Älskar Daniels tal! Fick tårar när han höll talet i tv..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0